- Příspěvky: 2
POKEC
- Mark L.
- Autor tématu
- Offline
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pavel KV
- Offline
- Příspěvky: 1
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z Ov
- Offline
- Příspěvky: 170
Tak v záložce ,,FIAT 128,, jsou záložky : Technika, Motory, Karoserie........ napravit na 128;)Tak jsem tu chlapci, s čím tedy mohu pomoci? Milane ?
Občas odpovědět na dotazy, třeba technické......
Chválím fotky. Díky.
Klidně přidej další
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z Ov
- Offline
- Příspěvky: 170
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z Ov
- Offline
- Příspěvky: 170
Tak to je výzva redakce Garáž.cz, no a my se připojujeme z webu Fiat128.cz taky.
Máte zajímavou akci ?
Informujte nás !
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z Ov
- Offline
- Příspěvky: 170
A Fiat 128 má výročí 50.let od vzniku !
Tak mu za nás popřejte a hezky se s ním projeďte !
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z Ov
- Offline
- Příspěvky: 170
Dobrý večer,
řešil jsem povolení k výjezdu do zemí EU se svým autíčkem. Vše jsem řešil se sekretářkou ředitele, velmi ochotnou paní. Na požádání jsem obdržel poštou 4x formulář k vyplnění.Ke kterému je nutno přiložit 4 x foto pravá přední a 4x levá zadní strana veterána kterého se to týká, kopie dat z velkého TP a odeslat . U mne to byly první dvě strany TP.
Adresa pro poštu je
Technické muzeum v Brně
Purkyńova 105, 612 00 Brno- Královo Pole
Marie Pelikánová
sekretářka ředitele
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel. 541 421 403, 778 522 509
V poměrně krátké době se mi vrátila vyřízená žádost, která platí 5 let, podepsal jsem a odeslal poučení a je to hotovo. Jezdíme na akce i do příhraničí, k našim sousedům, tak je škoda riskovat 20 000 pokutu za výjezd bez povolení. Navíc je tento papír zdarma pokud nepočítám poštovné.
Tak vyřizujte. Jura Neborák
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z Ov
- Offline
- Příspěvky: 170
Cestování a výlety s veteránem jsou vždy pěkným útěkem ze současného uspěchaného světa. Na každou vyjížďku se pochopitelně každý těší, a to tím víc, čím je cíl cesty vzdálenější. Zcela samostatnou kapitolou jsou cesty s veteránem za hranice naší zemičky, tedy do zahraničí. Ty většinu lidí obvykle zcela pohltí a tak si mnohdy ani neuvědomí všechny souvislosti a možné záludnosti, které souvisí zejména s věkem plechového miláčka. Proto je dobré přečíst si následující informace a na cesty do zahraničí se vybavit potřebnými dokumenty, které jsou zárukou toho, že cesta proběhne opravdu v klidu a bez možných nepříjemností s úřady.
V případě cesty historického vozidla do zahraničí, je nutné pamatovat na jistá pravidla a omezení, která souvisí se zákonem č. 80/2004 Sb., o prodeji a vývozu předmětů kulturní hodnoty. Vstupem ČR do EU nedošlo ke zrušení tohoto zákona, ale v jeho novelizaci byl zaveden statut vývozu předmětů kulturní hodnoty na dobu určitou. Tato formulace se vztahuje zejména na výjezdy historických vozidel do zahraničí. Dle dikce zákona totiž každé historické vozidlo starší 50-ti let, v případě že jede za hranice, třeba na výlet nebo jízdu historických vozidel, musí mít „Osvědčení o povolení k vývozu na dobu určitou“.
Pro vystavení tohoto povolení je nutné opatřit si originály potřebných tiskopisů. Ty lze zakoupit v prodejnách státních tiskopisů SEVT pod číslem 30_990_2. Všechny čtyři tiskopisy formuláře (A,B,C,D) vyplňte stejně. Vyplňuje se jen přední strana. Tj. jméno, příjmení, rodné číslo, adresa včetně směrovacího čísla, důvod vývozu, místo vývozu a adresa příjemce.
K žádosti se přikládají fotografie vozidla ve formátu 9×13 cm. A to jak předo-boční, tak i zado-boční pohled. Je vhodné použít stejné fotografie (záběry), jaké jsou použity u klubové či krajské testace. Fotografie se nikam nelepí, jen přikládají k žádosti a to v počtu jednoho páru, ke každému výtisku žádosti. Celkem tedy 4 páry. Fotografie musí být na fotografickém papíru.
Poznámka: K žádosti též přiložte xerokopii technického průkazu, popř. průkazu historického vozidla. Formulář žádostí musí být originál. Jsou na něm totiž plast typová razítka, takže xerokopii nelze použít.
Upozornění: Výše uvedené povolení neplatí v případě vývozu z důvodu prodeje do zahraničí! Pro tento případ je povolení odlišné a to na formuláři SEVT 30_990_01.
Další podrobnosti najdete zde.
Územní působnost
Žádosti o „Osvědčení o povolení k vývozu na dobu určitou“ směřujte na níže uvedené instituce, v závislosti na místě vašeho trvalého bydliště.
Technické muzeum v Brně má vymezenu působnost pro následující kraje:
• Jihomoravský
• Moravskoslezský
• Olomoucký
• Vysočinu
• Zlínský
Národní technické muzeum v Praze má vymezenu působnost pro následující kraje:
• Jihočeský
• Karlovarský
• Královéhradecký
• Liberecký
• Pardubický
• Plzeňský
• Prahu
• Středočeský
• Ústecký
Zdroj : www.cck-brno.com/testace-historickych-vo...a-s-hv-do-zahranici/
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z Ov
- Offline
- Příspěvky: 170
www.idnes.cz/auto/historie/fiat-vyroci-a...635_auto_ojetiny_fdv
V paláci Bricherasiona Via Lagrange se sešlo devět klíčových osobností. Hostitelem byl Emanuele Cacherano di Bricherasio, dále se dostavili Ludovico Scarfiotti, Giovanni Agnelli, Roberto Biscaretti di Ruffia, Michele Ceriano-Mayneri, Luigi Damevino, Alfonso Ferrero di Ventimiglia, Cesare Goria-Gatti a Carlo Racca. Tito pánové podepsali smlouvu o založení společného podniku, do něhož vložili celkem 800 000 lir. O deset dní později se uskutečnila také registrace u notáře - a bylo potřeba ustavit první správní radu. Prezidentem společnosti se tak stal právník Scarfiotti, viceprezidentem byl jmenován šlechtic Bricherasio a sekretářem byl Giovanni Agnelli.
Ta nejdříve dostala jméno "Societá Anonima Fabbrica Italiana Automobili Torino". Tenhle název se ovšem většině společníků zdál příliš dlouhý, a tak začali používat zkratku nejdůležitějších slov v něm obsažených, totiž F.I.A.T. Z ní se ovšem postupem času a neustálým užíváním stal nový název, vyslovovaný jako jedno slovo, tedy bez teček.
Fiat - Fabbrica Italiana Automobili Torino - byl založen 11. července 1899 zápisem - registrací u notáře Torretta, v sídle Banco di Sconto e Sete v Turíně.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z Ov
- Offline
- Příspěvky: 170
Něco pro dnešní Fiatáře.......
Nebo, co koupit?
Martin Vaculík: Nejlepší auto za rozumné peníze?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z Ov
- Offline
- Příspěvky: 170
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z Ov
- Offline
- Příspěvky: 170
Třeba Vám pomůže článek :
www.skodaklasik.cz/preprava-deti-v-historickych-vozidlech-v-cr/ ?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z Ov
- Offline
- Příspěvky: 170
Můj přítel automobil
Filmový historik Karel Čáslavský bádá o dobách dávno minulých.
www.ceskatelevize.cz/ivysilani/873537-hl...muj-pritel-automobil
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z Ov
- Offline
- Příspěvky: 170
Gratulujeme majitelům Fiátka a webu : www.fiat127.cz/ !
Něco málo z historie :
www.fiat127.cz/index.php/fiat-127/historie
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z Ov
- Offline
- Příspěvky: 170
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.